Kontaktujte náš tím podpory

Kontaktujte nás pre spoľahlivé riešenia hostingu

Či už potrebujete pomoc s našimi bezplatnými hostingovými službami alebo máte otázky týkajúce sa našich prémiových balíkov, náš špecializovaný tím podpory je tu, aby vám pomohol na každom kroku.

Telefón

+421 948 066 330

Adresa

od A po Zet s.r.o,  Masarykova 22, 080 01 Presov

Bežné otázky o našej podpore

Nájdite odpovede na najčastejšie otázky o našich službách zákazníkom a časoch odozvy.

Aké sú hodiny vášho zákazníckeho servisu?

Our customer service team is available from 9 AM to 6 PM, Monday through Friday.

Ako rýchlo môžem očakávať odpoveď na moju otázku?

We strive to respond to all inquiries within 24 hours during business days.

Ponúkate podporu cez víkendy?

V súčasnosti je naša podpora dostupná iba počas pracovných dní. V budúcnosti však pracujeme na predĺžení otváracích hodín.

Ako môžem kontaktovať váš tím podpory?

Môžete nás kontaktovať telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára na našej webovej stránke.

Môžem upgradovať svoj hostingový plán prostredníctvom zákazníckeho servisu?

Áno, náš tím podpory vám môže pomôcť s inováciou na prémiový hostingový plán.

Aké informácie by som mal poskytnúť pri kontaktovaní podpory?

Uveďte podrobnosti o svojom účte a podrobný popis vášho problému, aby sme vám pomohli efektívnejšie.

Existuje možnosť živého chatu?

V súčasnosti pracujeme na implementácii funkcie živého chatu pre asistenciu v reálnom čase.

Akými jazykmi hovorí váš tím podpory?

Náš tím podpory hovorí plynule po slovensky a anglicky, aby pomohol širokému okruhu zákazníkov.

Ako nahlásim technický problém?

Technické problémy je možné nahlásiť e-mailom alebo prostredníctvom sekcie podpory na našej webovej stránke.

Náš Tím Zákazníckej Podpory

Naša zákaznícka podpora je tu pre vás, aby vám pomohla s akýmikoľvek otázkami či problémami. Spoznajte náš tím, ktorý je pripravený poskytnúť vám rýchlu a efektívnu pomoc.

Potrebujete Pomoc? Sme Tu Pre Vás!