Kontaktujte náš tím podpory
Kontaktujte nás pre spoľahlivé riešenia hostingu
Či už potrebujete pomoc s našimi bezplatnými hostingovými službami alebo máte otázky týkajúce sa našich prémiových balíkov, náš špecializovaný tím podpory je tu, aby vám pomohol na každom kroku.
Bežné otázky o našej podpore
Nájdite odpovede na najčastejšie otázky o našich službách zákazníkom a časoch odozvy.
Aké sú hodiny vášho zákazníckeho servisu?
Our customer service team is available from 9 AM to 6 PM, Monday through Friday.
Ako rýchlo môžem očakávať odpoveď na moju otázku?
We strive to respond to all inquiries within 24 hours during business days.
Ponúkate podporu cez víkendy?
V súčasnosti je naša podpora dostupná iba počas pracovných dní. V budúcnosti však pracujeme na predĺžení otváracích hodín.
Ako môžem kontaktovať váš tím podpory?
Môžete nás kontaktovať telefonicky, e-mailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára na našej webovej stránke.
Môžem upgradovať svoj hostingový plán prostredníctvom zákazníckeho servisu?
Áno, náš tím podpory vám môže pomôcť s inováciou na prémiový hostingový plán.
Aké informácie by som mal poskytnúť pri kontaktovaní podpory?
Uveďte podrobnosti o svojom účte a podrobný popis vášho problému, aby sme vám pomohli efektívnejšie.
Existuje možnosť živého chatu?
V súčasnosti pracujeme na implementácii funkcie živého chatu pre asistenciu v reálnom čase.
Akými jazykmi hovorí váš tím podpory?
Náš tím podpory hovorí plynule po slovensky a anglicky, aby pomohol širokému okruhu zákazníkov.
Ako nahlásim technický problém?
Technické problémy je možné nahlásiť e-mailom alebo prostredníctvom sekcie podpory na našej webovej stránke.
Náš Tím Zákazníckej Podpory
Naša zákaznícka podpora je tu pre vás, aby vám pomohla s akýmikoľvek otázkami či problémami. Spoznajte náš tím, ktorý je pripravený poskytnúť vám rýchlu a efektívnu pomoc.